20 studenoga, 2005

Izlazak van! - Subota 22:15 sati


Konačno sam izašao iz svoje jazbine. Dogovorio sam se s Tomom i zvao Nerea, ali se on u međuvremenu dogovorio sa Sašom, pa sam mu rekao da ću se naći s Tomom u 22.15, te da ću mu javiti gdje smo. Tomo mi je rekao, kad smo se našli, da je zvao Jelenu i Lorenu. Lorena neće ići van, a Jelena da je već vani u River pubu s Igorom (njen prijatelj). Nakon toga smo išli na novootvoreni brod ''Arca Fiumana'', gdje se za razliku od ''Nine'' (gdje su cajke) puša rock glazba. Tamo smo bili do otprilike 1:00. Nakratko su nas posjetili Nereo i Saša. Nakon toga Jelena i Igor su otišli doma, a nas su autom ostavili na Jadranskom trgu (za one neupućene - to je trg ispred Riječke banke). Mi smo otišli prema Palachu i rekli su nam da se zatvara... Tomo je rekao izbacivaču da nas unutra čeka njegova frendica Sanja s društvom i nakon kratkog nagovaranja nas je pustio...
Nakon što smo u Palachu bili cca. 5 minuta krenuli smo s Tominim društvom prema Točki, usput se zadržavajući pred marketom na Žabici. Pošto su imali samo jedan auto pola nas je išlo pješke. U Točki se održavao Ri-Rock festival (festival amaterskih demo bandova). Trajao je 2 dana. Ušli smo besplatno, jer je već bilo kasno. Tamo smo se zadržali dosta i potom pješke doma Tomo i ja... tra-la-la... :-)

2 komentara:

Anonimno kaže...

Eto vidis..dosli smo u isto vrijeme doma, a izlasci su nam bili dosta razliciti. Ja sam cijelu vecer bila na istom mjestu..dok si si ti prosao pola Rijeke..eh..
rock'n roll ljudi...

Anonimno kaže...

ah da, tek sada sam shvatio gdje sam bio te večeri ;-)))